zondag 19 november 2017

Gas- en stroomverbruik in de afgelopen week

In de afgelopen week verbruikte ik meer stroom en minder gas dan de week er voor.
Mijn gasverbruik van deze week:  12,7 m3
Stroomverbruik in deze week: 12 kWh

Vorige week had ik een gasverbruik van 15,3 m3 en een stroomverbruik van 9 kWh.
Hoe dat kan?
Ik denk dat het in de afgelopen week niet zo koud was als de week ervoor, daardoor verbruikte ik wat minder gas.
Daarnaast heb ik in de afgelopen week meer stroom gebruikt door wassen en meer stofzuigen.
Kosten deze week, uitgaande van 63 cent per m3 gas en 20 cent per kWh: €10,40

Volgende week zondag kun je opnieuw het verbruik in de afgelopen week verwachten!

1 opmerking:

  1. Leuk om te lezen. Wij zitten nu op 102kwu en 19m3 gas over november 2017.
    Wij wassen wel meer ivm de luiers maar stoken proberen we zo min mogelijk (slapen beide het beste in een koude kamer).

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren is leuk, graag zelfs, maar onzinnige, racistische, onaardige, of kwetsende reacties naar mij of anderen en ook reacties met nep-informatie worden niet geplaatst.

Over verwijderde reacties ga ik niet in discussie.